Internetová stránka pro zvýšení uživatelského komfortu používá  cookies.  Potvrzením a používáním těchto stránek dáváte svůj souhlas s jejich použitím.

zavřít

Kategorie

 

Možnosti odběru, doručení a platby Vámi objednaného zboží


 Při objednávce nad 2.000 Kč vč.DPH je doprava zdarma*(do 15 KG!)


Vámi objednané zboží se k Vám může dostat hned několika způsoby. Záleží na Vašem výběru, který ze způsobů je pro Vás nejvhodnější, k tomu Vám jistě napomůžou níže uvedené informace:

Všechny níže uvedené ceny dopravy již obsahují DPH.

 

Způsob dopravyDoručení (termín k odběru)
Cena za přepravuCena za dobírkuDOPRAVA ZDARMA
Hmotnost zásilky

Osobní odběr na CENTRÁLE na Praze 4 PO-PÁ 8-15h

Osobní odběr vedle CENTRÁLY na Praze 4 PO-PÁ 15-17:30h

0-2 pracovní dni0 Kč0 Kčvždyneomezená

 

DPD a Geis kurýr


Česká pošta

 

 

1-2 pracovní dni

 

 

99 Kč

 

 

119 Kč

 

 

45 Kč

 

 

 

nad 3.000Kč

 

nad 3.000 Kč

 

 

max 15 kg 

 

max 8 kg


TOPTRANS

 

 

 

 

1-2 pracovní dni

 

 

 

 

 

 

198 Kč

 

 

 

 

 

45 Kč

 

 

 

nad 10.000 Kč

 

 

 

neomezená

 

 

Výdejní místa:

ZÁSILKOVNA



GEISPOINT


1-3 pracovní dni

59 Kč

 

 59 Kč

 

 

45 Kč

 

 

nad 2.000 Kč

max 5 kg

 

max 15 kg

 

U NOHÁČŮ - osobní odběr na centrále - prodejna, výdejna a vzorkovna

 

 

 Máme velikou radost, že jsme se stali hrdými držiteli prestižního certifikátu Ověřeno zákazníky, který je udělován interaktivním nákupním rádcem Heureka.cz.

Osobní odběr na prodejně není zpoplatněn. Jakmile je objednávka připravena k odběru, obdržíte od nás informaci e-mailem, telefonicky nebo krátkou textovou zprávou. Prosíme vyčkejte na toto avízo před návštěvou naší provozovny. Objednávky vyřizujeme postupně v pořadí, v jakém došly. Po obdržení avíza si můžete zboží vyzvednout po dobu následujících 14 kalendářních dnů kdykoliv v otevírací době prodejny. Po uplynutí této doby bude rezervace nevyzvednutého zboží zrušena.!!!Bez objednávky přes e-shop nelze vydat zboží za internetové ceny, které se mohou lišit od cen na prodejně!!!


Adresa:Branická 73, Praha 4, PSČ 147 00
Telefon:+420 223017961, +420 602 657585
E-mail:marek.nohac@seznam.cz
  
  
Pondělí8 00 - 15 00
Úterý8 00 - 15 00
Středa8 00 - 15 00
Čtvrtek8 00 - 15 00
Pátek8 00 - 15 00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

 

 !!!!!NOVINKA - NOVÉ VÝDEJNÍ MÍSTO HNED VEDLE CENTRÁLY!!!!!

Možnost osobního odběru hned vedle centrály (obchod potravin), Branická 75, Praha 4

Po - pá 15 - 17:30 h

Výdejní místo provozuje náš externí smluvní partner. Slouží pouze k odběru předem objednaného zboží. Nejedná se o prodejnu ani vzorkovnu - Pobočka nemá vlastní sklad, veškeré zboží je na ni doručeno až na základě Vašich objednávek!!!!!


DPD a GEIS  - zásilková spol. 

Přepravní služba DPD, nebo Geis  zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 15 kg po celé České republice ve všední dny mezi 8:00 a 20:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu.

 Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a s výší dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti DPD, nebo Geis , aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách.

 V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín nevyhovuje, můžete jej změnit podle pokynů v SMS

TOPTRANS  - přepravní spol.

Přepravní společnost Toptrans zajišťuje doručení zásilek po celé České republice.

Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu.

Doručení zásilky je předem telefonicky avizováno řidičem v den doručení.

Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc, například při stěhování do schodů, u těžších zásilek, je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který mu s vynesením pomůže. Zboží vám bude dopraveno za první uzamykatelné dveře na dodací adrese. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Balík Na poštu - Česká pošta

 

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 8 kg po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Avizování je nedílnou součástí služby.

 

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně služby.

 

Balík Do ruky - Česká pošta

 

  • Balík o hmotnosti až 8 kg, který doručíme na jakoukoliv adresu v ČR..
  • Pokud využijete službu Komplexní doručení, přivezený balík také vybalíme a zkontrolujeme jeho obsah.

 

Proč využít Balík Do ruky?

  • Zajistíme doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR hned následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty*.
  • Nabízíme doplňkovou službu Garantovaný čas dodání, se kterou balík dodáme nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den i v sobotu.
  • Ve vybraných městech a obcích (zip, 21kB) doručíme zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.
  • Adresátovi zasíláme SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
  • V řadě míst ČR nabízíme možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.
  • Na webu i v mobilní aplikaci poskytujeme možnost Změnit termín i způsob doručení.

 

Uloženka, Geis Point, Zásilkovna - výdení místa po celé ČR

Umožňuje přepravu zásilek do jednoho z odběrných míst v České republice. Aktuálně síť výdejních míst zahrnuje více než 300 odběrných míst. Doručení poskytuje komfort příjemci, který si zásilku vyzvedne v nejvhodnější lokalitě a podle svých časových možností.

Informaci o uložení objednávky na cílovou pobočku obdržíte prostřednictvím sms zprávy na uvedený telefon. K vyzvednutí budete potřebovat pouze číslo objednávky a doklad totožnosti. Úložní doba je max. 7 dnů.


 Více než 500 odběrných míst v České republice.

  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku vyzvedli u odesílatele.
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku doručili do výdejního místa
  • Upozornění e-mailem, že zásilka nebyla vyzvednuta 4. pracovní den po doručení do výdejního místa
  • Uložení zásilky 7 kalendářních dní.

 

Odběrná místa provozuje náš externí smluvní partner. Slouží pouze k odběru předem objednaného zboží. Nejedná se o prodejny ani vzorkovny - Pobočka nemá vlastní sklad, veškeré zboží je na ni doručeno z pražské centrály až na základě Vašich objednávek!!!!!


 

 Jak funguje osobní odběr na ULOŽENKA.CZ , GEISPOINT a ZÁSILKOVNA.CZ?

Máte v okolí jedno z našich odběrních míst? Přijďte si objednané zboží vyzvednout osobně do zprostředkovatelských odběrních míst. Na základě objednávky bude zboží přeskladněno do vašeho odběrního místa. O uložení zásilky budete informování SMS zprávou a e-mailem. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dnů.

Je možné zakoupit zboží přímo v odběrním místě?

NE. Odběrní místo slouží pouze k vyzvednutí objednaného zboží.  Jiné zboží není v odběrních místech k dispozici. Nejedná se o pobočku našeho internetového obchodu ani kamennou prodejnu.

Můžu si přijít na odběrní místo pro zboží už dnes, když na webu uvádíte, že je zboží skladem?

NE. Zboží je skladem v centrálním skladě v Praze 4(Branická 73). Abyste si mohli zboží vyzvednout na vámi požadovaném odběrním místě, musíme zboží nejprve přeskladnit. Přeskladnění trvá zpravidla 1 pracovní den

Musím si zboží objednat, pokud si ho chci koupit osobně v centrálním skladě v Praze 4 v Branické ulici 73?

ANO. Osobní odběr je v centrálním skladu samozřejmě možný. Většinu zboží si však není možné u nás odebrat bez objednávky. Teprve na základě vaší objednávky obstaráme a připravíme zboží, které si pak můžete vyzvednout. Jakmile bude zboží pro vás připraveno, budeme vás informovat e-mailem a SMS zprávou.

Lze v provozovně či odběrním místě platit kartou?

NE. Aktuálně lze platit pouze v hotovosti. Zaplatit platební kartou můžete pouze při úhradě objednávky předem. Zaplacenou objednávku si poté jednoduše vyzvednete.

Musím objednávku (osobní odběr) vyzvednout osobně pouze já?

NE. Objednávku může vyzvednout kdokoliv, kdo zná příjmení objednatele a číslo objednávky. Pokud jste za objednávku nezaplatili předem, je potřeba uhradit příslušnou částku přímo při odběru zboží.

Lze prodloužit dobu vyzvednutí objednávky, která standardně činí 7 dní?

ANO. Na základě předchozí dohody je možné prodloužit lhůtu pro vyzvednutí dle potřeb zákazníka. Kontaktujte prosím vámi zvolené odběrní místo a domluvte se na konkrétním termínu odběru.

Je zpoplatněn osobní odběr?

ANO. Osobní odběr mimo centrální sklad v Praze 4(Branická 73) je zpoplatněn částkou 69 Kč  jinak při nákupu nad 2.000 Kč vč. DPH  je doprava na pobočku již zdarma. Výdej zásilek nám zprostředkovává specializovaná externí firma, která si za tuto službu účtuje poplatek. Jelikož se snažíme držet ceny zboží na minimu, nejsme schopni dotovat dopravné. Zdarma si můžete objednávky vyzvednout pouze v centrálním skladu v Praze 4 v Branické ulici 73.

Naleznete nás na serveru Mapy.cz a nově také na Facebooku

 

Prodejna U Noháčů

 

Branická 224/73, 147 00 PRAHA 4

 

tel: +420/602 65 75 85, +420 223017961

 

IČO: 62596781, DIČ: CZ7410260176


Bankovní spojení: 2301140372/2010

 

 


 



 

 
 

 
  

Výrobci