Internetová stránka pro zvýšení uživatelského komfortu používá  cookies.  Potvrzením a používáním těchto stránek dáváte svůj souhlas s jejich použitím.

zavřít

Kategorie

Obchodní podmínky

Jak objednávat a nakupovat

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1. vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol nákupního košíku v detailu každé položky

 

2. vyplníte požadované množství a po potvrzení v nákupním košíku  se objeví "ve vašem košíku je uloženo .....ks zboží"

3. dále můžete pokračovat ve výběru

 

4. kliknutím na nákupní  košík v pravym horním rohu přejdete k pokladně

5. nyní se přihlásíte nebo zadáte možnost "Objednávka bez  registrace". Vyplníte požadované údaje, zvolíte způsob dopravy a nakonec způsob platby (hotově, na dobírku, nebo převodem) a potvrdíte tlačítkem Odeslat objednávku

 

6. na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, obdržíte potvrzovací zprávu.

Pokud si nebudete vědět rady, budete potřebovat pomoct, nebo poradit, popřípadě uděláte objednávku a nepříde Vám do 2 min. potvrzovací e-mail (automat), neváhejte nás kontaktovat!!!!
 
Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je zboží skladem dodáno do 2-3 pracovních dnů, v případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás informovat.

Pozorně vyplňte povinné kontaktní a fakturační údaje včetně adresy, na kterou chcete objednané zboží doručit. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím přepravní služby DPD , GEIS a TOPTRANS, anebo je možno si je vyzvednout osobně u nás na prodejně(centrále), nebo v jednom z 700 výdejních míst po celé České republice, které provozují naši externí smluvní partneři GEISPOINT a ZÁSILKOVNA.CZ.
 
Při zadání emailové adresy vám bude zaslán potvrzovací email o Vaší objednávce (automat).
 
Součástí fyzické zásilky bude daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
 
 

Nákupní řád

I. Základní ustanovení
Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu je Marek Noháč - Prodejna U Noháčů, Branická 73, Praha 4, 147 00,IČO: 62596781, DIČ: CZ7410260176, Bankovní spojení: 2301140372/2010
II. Objednávka
Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane telefonické potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
III. Ceny
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění a následné telefenické potvrzení objednávky, proto je nutné udělat objednávku i v případě, že si zboží chcete vyzvednout osobně na prodejně.
 
IV. Doba dodání zboží
Standardní doba expedice (rozuměno předání zboží k přepravě) je průměrně 24 hodin od obdržení objednávky. Společně s obvyklou dobou dodání balíků dopravní společností celková doba od objednávky k doručení zásilky Kupujícímu obvykle nepřesáhne 2 pracovní dny. V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do dvou dnů, kontaktuje Kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky.

V. Způsob platby

HOTOVĚ, nebo KARTOU  Platba v hotovosti, nebo kartou při osobním odběru na centrále (prodejně a vzorkovně na Praze 4)
•    Nejjednodušším způsobem úhrady je platba v hotovosti, nebo platební kartou.

Za platbu není účtován žádný poplatek.



DOBÍRKA - Platba v hotovosti při převzetí zboží od spediční firmy
•    Platba dobírkou při převzetí zboží je jednoduchá a pohodlná. Zboží doručené na dobírku zaplatíte hotově  řidiči přepravní společnosti.

Za platbu dobírkou je účtován poplatek 45 Kč s DPH.

 




PŘEVODEM - Platba předem (převodem) na bankovní účet
•    Pokud chcete platit formou převodem na bankovní účet, postupujte následovně:

Objednáte zboží standardním způsobem a u platby zvolíte platbu bankovním převodem. V momentě, kdy fakturu zaplatíte a peníze se objeví na našem bankovním účtu, pošleme Vám zboží.

Úhradu vystavené faktury proveďte na tento platební účet:

•    Bankovní spojení pro CZK v ČR: 2301140372/2010 (jako var.symbol uveďte číslo objednávky)

IBAN: CZ0720100000002301140372

Za platbu převodem není účtován žádný poplatek      


Reklamační řád

  • I. Základní ustanovení
    Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu  Marek Noháč (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Marek Noháč - Prodejna U Noháčů, Branická 73, Praha 4, 147 00, IČO: 62596781, DIČ: CZ7410260176
    Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

    II. Zjevné vady při převzetí zboží
    Vykazuje-li zboží při přebírání od dopravní společnosti zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem dopravní společnosti protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího.


    Pokud je v zásilce některé zboží poškozeno, musí být vždy sepsán záznam do reklamačního protokolu dopravce. Bez tohoto protokolu není možné později po Vašem převzetí zásilky zboží reklamovat a reklamaci uznat.
     

    III. Shoda s kupní smlouvou
    Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí Kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
    Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, Prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který Prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
    V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
    Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

    IV. Vrácení zboží bez udání důvodů
    Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího buď osobně, nebo zásilkou. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být originál dokladu o koupi v našem obchodě - originál faktury.
    Odstoupit od smlouvy do 14 dnů lze pouze u určitého typu zboží např. stříkací pistole, štětce, barvy, laky a ředidla s originální plombou (kdy lze zjistit, jestli zboží náhodou nebylo již použito - naředěno). Vrátit zboží bez udání důvodu dále nelze barvy a laky míchané, nebo objednané u výrobce na zakázku (tzn.zakázková výroba).

    Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím vráceny peníze za zboží. Prodávající je ze zákona oprávněn účtovat si v takovém případě náklady, které mu s vrácením zboží vznikly + storno poplatek.  V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
    Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"

    V. Délka záruční doby
    Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na většinu prodávaných výrobků je poskytována 24 měsíců. U druhů zboží, kde výrobce nabízí prodlouženou záruční dobu, je tato informace uvedena Prodávajícím na záručním listě nebo faktuře.

    VI. Místo uplatňování reklamace
    Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

    VII. Způsob při uplatňování reklamace
    Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího.
    Prodávající neprodleně poté kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury.
    K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu (neposílejte originál faktury), kompletní výrobek. V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
    V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.

    VIII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci
    Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (mezi dokumentaci se počítají i upozornění na originálním obalu k výrobku) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

    IX. Kontakt pro reklamaci
    K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:

    Marek Noháč - Prodejna U Noháčů,
    Branická 73, Praha 4,
    147 00,
    IČO: 62596781, DIČ: CZ7410260176
    tel.: +42062657585 nebo +420 223017961
    marek.nohac@seznam.cz

    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

    X. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

    Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

    Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat


  • Ochrana osobních dat

    Prodejna u Noháčů si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

    Miloslava Noháčová, Prodejna u Noháčů, Branická 73, Praha 4 je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru a tyto informace jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Tyto informace nejsou a nebudou, bez výslovného souhlasu zákazníka, prodávány ani pronajímány jiným subjektům a budou využity pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

    Údaje poskytnuté zákazníkem při registraci (především jméno, telefon a e-mail) slouží výlučně ke kontaktování zákazníka a k jeho informování o požadovaných produktech. Volitelně může zákazník poskytnout i další informace o své osobě, které jsou využity ke zlepšení služeb serveru. Také na objednávkovém formuláři od uživatelů vyžadujeme informace, které slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží, služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou tyto informace také umožní kontaktovat zákazníka.

  • V případě nejasností nás kontaktujte v pracovní době na našem telefonu +420 223017961, mimo pracovní dobu použijte e-mail: marek.nohac@seznam.cz

 

 


Výrobci